R&R

aku harap

kau telah berubah
tinggalkan aku sendirian
menanggung sepi yang sunyi
menunggu cinta yg tak pasti

aku mengharapkan agar kau dekat dgn ku
aku mengharapkan belaian kasih dan sayangmu
aku mengharapkan perhatian darimu

bkn kongkongan yg aku minta
bkn kepentingan dirimu sendiri yg aku mahu
cintailah aku
jangan sakiti aku

tunjukkan rasa kasihmu kpd ku
agr aku selalu ingat padamu
agr aku sentiasa tahu bhwa kau syg padaku

tahukah engkau betapa aku mencintaimu
tahukah engkau aku trlalu merinduimu
rindu saat bahagia antara kita

kini kita jauh
semakin jauh dan rapuh
cinta yg mewarnai hidup kita semakin pudar
hanya kerna kesilapan lalu

dan aku masih menunggu
tunggu suatu saat kan tiba
kita kembali bersatu
kerna aku masih mencintaimu


. j u e .!. b e 3 b 0 o .
copyright © all right reserved by jue beeboo