R&R

kejamnya aku

im sori im sori
i don't mean to make your life difficult
again n again..
i repeatedly apologized

i came here not to trouble ur life
i just came 4 study
think bout my future
n totally bcoz of u
i want to be always beside u, close with u
but not to make ur life difficult

hmmm..
ckp melayu plak
jenuh na memikior ayt omputih ni
almklum laa....
BI dpt B je...
hahahahahaahahaha
-potong stim btol..bru na feeling2-

smbung alek cte sdih ;

siyes aa..
mmg da ase lme bnde ni.
tp ta sgke setrok ni kne
i feel shame shame gak
try jgk la korek2 mne ade
tp ntah laaaa
ble pkir je, ase nyesal ohh

ckp kt sonia..
kne tumbuk skli
perghhh
camat ta kuat
if kuat tergolek aku depan admin
hahaha

byk yg aku kne pkir sal future
cane na arrange time stdy n keje
yg pnting kate sonia
dont give up..we must continue our stdy in any way
yg penting..u study !!!

kdg ase ta kuat
kdg ase nyusahkan
ntah laa

aku cm idop sbtang kara je
-ayat ta ley blah wehh !!-
fmly ntah cm ta phm je
haihhh
udah2..tamo amek simpati.
yg penting skng ni...
aku tgh mncri kekuatn tok tempuh dugaan ni

aku taley g jaoh dr 'dy'
sb nye......
syg la...mne mau tgl jaoh2..
hahaha

yg pasti...
aku na hentikn kekejaman ni..
try survey mende ni sesorg
if bwk org laen, smpi abz stdy pn ta jln2
hahaahaha
sb ape??
sb diorg bukan aku.

tu je a yg mmpu aku luahkan tika dan saat ini
berulang kli sy ckp..
maafkan saya.


. j u e .!. b e 3 b 0 o .
copyright © all right reserved by jue beeboo