R&R

laen ke laen..haha

ape la nsib ku dpt boifie yg agk mls
mls nye trlmpau hnye krn trlalu taf
mnx tlg bli air pon byk alsn nye
alsn mu ta ku pedulilahh
yg penting kmu sgt mls

aku na mnje2 pon taley
aku na jd mls jgk lgsg taley
mst kne rjin je
aku mmg mls laa
so kmu kne rjin le
muahaha

aku manje?
ohh tidakk
aku gedik?
jauh sme skli
aku keanak-anakan?
bru na jdi
:))

aku da bosan melayan org
aku na org lyn aku
boley ta mcm tu?
ta nk lyn suda
pi maen jaoh2
ngeh3

bercinte sblm kawen ni best
terutama yg pompuan laa
twu sb ape?
sb ble da kawen nt kne ikot ckp suami
klu ta ikot derhake nme nye
so,,time2 cani la kte na naek kple
ikot suka suki kita na buat apa
slgi blum ade iktan sah,, balun aje
h0h0h0h0h0

anda ta suke?
maen guli jaoh2 ye
aku ckp berdasarkan kepentingan dri sndri
muahaha

ta best jgk ble na kne ngikut je an
tu taley,,ni taley..
semak laa
baek ta yh kapel
hati pon ada senang
blom ape2 da larang itu ini
t da kawen mcm mne la agk nye

sb tu la bg aku time2 cani la ak na enjoy
wat sesuke ati aku
agk ase taley trme aku taley na wt ape la
tu dri aku
kmu syg aku,,kmu saba je la dgn stiap krenah aku
t da kawen,,aku twu la na ubah dri aku cane
da jd bini org kan?
kne la jge maruah suami..
acehhh !

kli ni aku ase agk beruntung
dpt boifie yg agk pnyayang
dan yg pling memahami aku
wlaupun aku twu dy trpkse na phm aku
tp aku hepi,,sb dy cube utk phm aku
dgn prngai aku yg penting dri sndri
salu wt dy penin na lyn aku
stkat ni dy ta pnh give up tok syg aku
wlaupon dy agk pmls sket..
tp aku suke...
sb aku dpt rse dy btol2 syg kt aku

yee..
skng mgkin aku ckp mcm ni..
sok luse ntah mcm mne hbgn kmi
tp aku ta peduli..
at least aku penah ase dpt org yg syg aku gile2
org yg salu wt aku rimas dgn rndu dy yg mlampau
org yg da berabes duit tok jge keperluan aku
org yg trpkse thn mrh smpi mgeletar bdn

hadui..
trlalu puji mamat ni
t kembang susa plak
brtmbh kembang nt aku plak yg penin
pape pon dy yg terbaek yg penah aku ade

huh ! mmg btol lahhh
laen ke laen ak cte
hahahaha

chow !


. j u e .!. b e 3 b 0 o .
copyright © all right reserved by jue beeboo