R&R

may suda

tu dia habaq kt hang..bln may suda..tup tap tup tap, cpt je mse blalu..da sthun lbih aku mnjdi student di kl ni..SEMULA ! haha. npe semula? kerana thun lpas aku extend dua sem jd org buduh ke hulu hilir mncri hrapan yg ta psti..akhirnye di sni penyudahnya..dan itulah sbaiknye wlaupon mnyusahkan org..huhuhu. dan hmpir sthun jugak lah aku dan dia berkongsi hidop..same sng sme susa..kan apiz?? hehhe..wlaupon kte blom aniversary lg,utk hari ni, i want u 2 know dat i really loveyou til now n hopefully til die. may ALLAH bless us..

na feeling2 tlis pnjg2 tgu aniversary k..hahaha. haa..ni na cte nihh..bru ni aku pi jmpe future pak inlaw..tkot baq hang! hahaha.. Tuhan je twu..tp mke still cool laa..tade la na tnjuk..mgeletar sbntr tu mmg ade laa..haishh! mule tu tade la mgeletar sgt sb jmpe cm gitu je..abh nye kt pntu uma, aku kt pntu pgar..ajk msok aku ta nk..segan..puihh! hahaha..patu lpas dy alek dr jom heboh tu yg aku geletar abz tu! mmg nmpk laa..tgn aku da mcm org parkinson. hahaha..na bg cklt kt adk apiz pon geletar lbh. haha..jmpe dpn2, seram laa..wlaupon abh dy cm spoting, tp kte ta twu blkg cane lak kan? blom tntu pass..hahaha. tp yg best nye, aku pi jmpa pak dia aku pkai tudung..mampuih la lpas ni..tiap kli jmpa kena pkai tudung laa..bole kate hipokrit tuu..hahaha. tp tape laa..aku mmg ade niat na pkai tudung pon..na bli tdg byk2, bju sopan byk2, bru kte berhijrah..hehe. klu ade 1 je, ta dan smgu da ta pkai tdg da. huhuhu..na berubah tu bia la lengkap keperluan nye..almaklum lahh...awak ni bkn kaye beno. na membeli tiap bulan pon bln tntu dpt nye..hur hur~ pas ni na get ready jmpe mak dia pula.. ^^

ape pon, spnjg sthun aku kmbali smula disini, mcm2 dugaan peristiwa hitam manis aku lalui..yg mnis tros diingati, yg pahit tidak dilupakan malah jadikan yg phit itu suatu pengalaman agar tidak alpa kemudian hari.. :)

-bukan main ayat ak..hahaha-


. j u e .!. b e e b o o .
copyright © all right reserved by jue beeboo